Träna?

Har suttit och funderat till och från nu när jag tänkt ta en paus från ridnigen, då skulle jag gärna vilja träna något annat som håller igång kroppen och tränar lite allt möjligt liksom, armar, hållning och alla sånadär viktiga muskler. Kom fram till att Nordicclub har rätt mycket roliga aktiviteter, för personligen föredrar jag nästan att vara i grupp så att man kan peppa i gruppen liksom.

Jag tror jag är lite masochist, för jag blev riktigt sugen på att bara plåga kroppen tills man inte orkar mer, man ska liksom knappt orka ta sig ur salen. Då har man tränat!
Främst sugen blev jag på Bodypump och Cxworx, sedan kanske lite Pilates och Yoga på det,
jag vet inte. Måste kolla upp priser och liknande.

Här är två korta videos på Bodypump och Cxworx:

Lite som att göra lumpen, man kanske skulle göra det också när man ändå är igång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0