Whoops!

Fick ett infall idag och kapade håret en decimeter eller en och en halv kanske.
Blev rätt nöjd faktiskt. Det fina med hår är ju att det växer ut igen, så det går ju att justera.

Dagen började klockan sju då jag vaknade. Cilla och jag tog bussen och var i skolan klockan åtta.
Inspark för kaggnisterna. Vi i kaggbandet bankade på trummor och stämningen var på topp. Fint.
Hade en håltimme. Var helt borta. Satt i matsalen och skrattade tills vi grät åt helt konstiga saker.
Typ korv med bröd och att det ringde. Erica lyckas alltid få till det.
Bankade lite mer trummor med kgb, sen drog Erica, Cilla och jag till Thai Silk. Där åt vi en stund.

Erica gick och klippte sig. Jag och Cilla gick runt på stan och glodde. Mys.
Erica kom tillbaka, då drog Cilla. Jag gick och bokade drop-in tid för klipp, sedan gick vi i en timme
och väntade på att jag skulle få komma och klippa mig. Sen klippte jag mig. Blev nöjd.
Satt på donken med Erica. Hade sjukt dålig humor. Det var fint.
Kom hem, gjorde inget vettigt. Nu ska jag sova hade jag tänkt. Körskola och paddling imorgon.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0