Torsdag 1 September

Upp i ottan, körlektion. Gick bra!
Små korrigeringar, men nu är jag back on track igen!
Har jag flyt och tar teorin och uppkörning på första försöket så kan jag ha kortet i oktober. Gött.
Till skolan, ha historialektion, äta med Erica på donken, gå till TGR, gå till bussen, åka hem.

Ringa MDS och fixa så att jag får en 10" baslåda istället för 12", skulle skicka den på måndag,
snabbt, stabilt och jättejättebra! Nöjd tjej. Pratade en stund med faster Amie också.
Chilla, göra ingenting ett tag. Sedan vid sju bytte jag om till stallkläder och övningskörde
till Rockneby i ösregn. Var inte sådär jättepepp på att få vattenplaning, men klarade mig.

Red i en timme på Duncan. Hade träningsvärk redan efter att ha försökt ta stigbyglarna.
Han gick mest som en kossa, för jag orkade inte rida ihop honom ordentligt, hehe.
Men mot slutet (när träningsvärkens smärta liksom var uthärdlig) så gick han riktigt fint
en stund. Ja, tills vi skulle ta stigbyglarna, då tappade jag känslan totalt, gick inte.

Wellwell, mamma tog massor med bilder, ska visa en från början, en från mitten och en från slutet.


Hoho, hade mycket sämre bilder, men dem vågar jag inte lägga upp, rider som en kratta då..

Något hög i formen, men annars ser han rätt trevlig ut. Jag behövde dock slappna av och bli mjuk.

Däääär ja! Mjuk och fin hest. Snel hest. *Klappa*

Imorgon drar Alice och jag till Karina i Ljungby och kommer hem på Söndag, ni får kanske några
tidsinställda roliga inlägg att roa er med.
Pussåkram!


Kommentarer
Postat av: Niles

Hallå! Dagens blogg är igång igen! 3 vinnare får en länkning till sin blogg och tävlingen avslutas på söndag kl. 23:59.



http://finalcall.nu/2011/september/tavling-5-dagens-blogg.html



Ha det så bra!

2011-09-02 @ 01:30:33
URL: http://www.finalcall.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0