The blond hair is back!

Jappjapp, satt två, tre timmar hos frisören och fick folieslingor i hela håret, så nu är jag blond och fin
igen, hihihihi, hejdå brunett, jag tror inte jag kommer tillbaka! Blondes have more fun!
Fick gå upp ap-tidigt och ha dubbel körlektion mellan 07:30-09:25, sen vid tio hade vi Svenska.
Prov om Romantiken in my heart. Inte riktigt, men jag hoppas jag blir godkänd iaf.

Naturkunskapen blev inställd eftersom vår lärare fick åka hem och ta hand om sitt sjuka barn.
Hade alltså håltimme innan jag gick till frissan vid två och satt där till typ.. fem.
Åt på Max med Erica efteråt och sen gick vi en vända på stan eftersom vi inte hade nåt bättre för oss.
Fick skjuts hem av hennes snälla föräldrar som hämtade upp oss vid Baronen.

Sedan har jag bara suttit i sängen och pillat med håååret, lovelovelove.
Försökte mig på en retro-frisyr, men jag gjorde den bara lite halvhjärtat. Fick undan luggen iaf.
Nu ska jag snart sova, ska upp tidigt imorgon igen och ha fotolektion på morgonen.
Pussåkram! ♥

Kommentarer
Postat av: Ia

Fiiint. Jag festade till det med "Ljus cendré" eller nåt, korrekt namn på nyansen borde tyvärr vara "Mördaren hade lagt sina blodiga kläder i blöt så det gick inte att göra nåt dna-test", heh, det blev åtminstone inte grönt.

2011-09-29 @ 15:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0