En effektiv dag.

Idag har dagen varit rätt effektiv om jag får säga det själv.
Gick upp och kom i tid till skolan, tidigaste dagen på hela veckan.
Hade fotolektion utan komplikationer, en trevlig naturkunskapslektion och slutligen
K-ramp som jag fick gå tidigare från eftersom jag skulle göra arbetet någon annan dag.
(Måste dock göras i helgen, för det ska vara inne på måndag, shit, stress.)

Efter skolan var jag en duktig hest och fick med mig Erica till först Liljas,
där beställde jag hem en vevaxellägesgivare hållare till bilen eftersom jag lyckades paja
den gamla när jag skulle ta bort vevaxellägesgivaren. Så fanns den inte på lager, men de
skulle skicka efter den. De skulle ringa mig nästa vecka, gött.

Vi gick vidare till Cheval glada i hågen och med solsken i blick.
Provade en hjälm så att jag har lite koll på vilken hjälmstorlek jag har, tjockskallig som jag är ;)
Åkte sedan buss till Donken där vi käkade innan vi gick och nästan luskammade Jula.
Köpte svart hammarlack, en pensel och en cykelslang, så nu ska väl duetten bli bra i golvet,
och cykeln ska bli körbar igen.

Gick en kort runda på expert, tgr och lindex också innan vi spatserade till scoutgården i
det fina vädret. Väl på scoutgården hade vi livline-golf där vi helt enkelt skulle kasta livlinor
i olika hinkar på olika svåra banor. Kul var det, men det blev mörkt fort tyvärr.

Teoriskrivning bokad den 3:e Oktober, och uppkörning den 10:e, är lätt skärrad, men jag
hoppas det går vägen, jag vill inte sitta och göra om flera gånger, uscha!

Den nya baslådan ligger på konsum och väntar på mig, och jag ska beställa hem en dragkrok.
Sedan ska bara allting monteras, och sedan är bilen komplett. Lycka.
Pussåkram på er ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e lik farsan din!!

Burna som faaan!!



Ha de bra



Lycka Till på uppkörningen du klarar de galant!!

2011-09-15 @ 19:48:46
Postat av: Emma S

De va ja g Emma S som skickade förra inlägget

2011-09-15 @ 19:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0