Du e la go

Skolan var meningslös idag. Hade en ordentlig lektion.
Efter skolan som slutade vid två så drog jag med Erica
till Bauhaus och CityGross och hade trevligt.
Sedan gick vi till MediaMarkt och hade lika trevligt där.
Trevligt.

Vi skrattade halvt ihjäl oss när vi gick från CityGross till
MediaMarkt eftersom när vi skulle in på CityGross hade
passerat en vit Saab där en Dobermann satt i förarstolen.
Såg ut som det var han som körde. Kul.
Sen på väg till MediaMarkt gick vi liksom en ny väg,
och tror ni inte att bilen är flyttad till den vägen och hunden
sitter i förarsätet igen. Vi skrattade. Man hade kunnat tro
att hunden kört dit bilen alldeles själv. Hehe.

Köpte en Torrboll på CityGross för att samla all fukten
i duetten. Hade dålig humor.
"Alltså det är lite fult att den heter Torrbollen, låter ju som att
man går runt i affären och letar efter en torr människa liksom.
"Hej, du ser ut som en torr jävel, skulle du ha nåt emot att följa
med mig till verkstaden och sitta i min bil några veckor och suga i dig fukt?""
Fint detdär.

Åkte till verkstaden. Billy var där och hjälpte mig med sin
manpower att byta min cykelslang i bakdäcket, så nu är
Nordstjernan hel och fin i hjulen igen. ♥
Billy drog efter en timme i köket där vi bara fikade och skrattade.
Då städade Erica och jag i köket så det blev fint.
Sen åkte Erica hem och jag trampade iväg på Nordstjernan.
Hon riktigt flög fram, härligt.

Kom hem, gjorde en avfärgning på håret.
Blev inte riktigt blondt, ska se om jag kan korrigera imorgon.
Måste sluta ge efter för mina impulser, jag grämer mig
bara i efterhand. I alla fall när det gäller håret.
Saknar mitt långa, blonda hår en del.
Tur att det växer ut. Vill ha det till studenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0