Bååårjhåålm odedåva

Sov till elva typ.
Chillade vid datorn, kollade på Idol, Erica kom hit.
Sedan blev allt inte riktigt enligt planerna, men vi tog oss till Borgholm.
Klämde ur mig fina citat som "Gulen är buss!" "Har dom McDonalds i Borgholm?" och
"Har ni fesk eller?" Sedan skrattade vi så att vi nästan grät hela bussresan upp.
Anlände klockan sex. Kollade på alla fina bilar och spatserade runt. Mys.
Vid halv nio åkte vi tillbaka till fastlandet Erica och jag. Var i Kalmar halvt tio.
Erica åkte hem. Istället hängde jag med Victor på bistro i en timme eller två.
Sedan var jag trött, mamma hämtade vid elva. Hon är världens snällaste. ♥
Nu ska jag bädda ner mig. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0