26 September 2011

Jao, Måndag.
Började med att försova mig till Svenskan. fint där.
Åt lunch på pastavagnen med tjejerna på deras initiativ.
Hade historialektion. Slutade vid två.
Bokade tid för fixande av min hemska hårfärg tills imorgon.
Blir blond igen. 750 spänn dock. Ajajaj, inte riktigt okej.
Men hellre betala 750 spänn för att en som vet vad den håller
på med gör det än att jag ska göra det själv och bli typ ginger.
Var på HansaCity med Erica någon timme också. Köpte tröja, ring,
BH och öronhängen. Bra. Plånboken mådde dåligt.
Borde klippa kortet. Vill inte. Fan.
Kom hem med Erica. Åt mat och chillade i köket.
Sedan åkte mamma, Erica, Alice och jag till Hossmo.
(jag körde hela vägen, hoho)
Kollade på gravstenen som kommit på plats för pappa.
Jättefin var den. Över förväntan.
Bilder på den och farmors kommer i ett separat inlägg.
Nu ska jag sova. Körskola imorgon. 2 timmars bilkörning. Avlider.
Pussåkram!


(tröjan jag köpte. 99 kr på ginatricot.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0