Video, Mat och Mys!

Sliten brud är precis hemkommen från Nybro där hon spenderat Fredagskvällen/natten och Lördags-
morgonen. Video, Mat och Mys (VMM) nalkades och The Seniors var där med åtta medlemmar, samt
Mörrum, Nybro, Emmaboda och några kårer till som jag inte kommer ihåg namnen på.

Det började med att temat på de tre maträtterna som skulle serveras var Norrland, så som välkomst-
drink så blev det tranbärsdryck med ett stort björnbär i.
Till förrätt så blev det Polarbröd med smörgåstårte-innehåll. Alltså sallad, majonäs, löjrom, ägg och
räkor, jättegott!
Till varmrätt så blev det sedan renskav i gräddsås tillsammans med kokta grönsaker och blomkål.
Och slutligen efterätten var vaniljglass med hjortronsylt, hallon och lingon (tror jag).
Allting var supergott och jag tömde tallrikarna alla gångerna. Hur jag lyckades är ett mysterium.

Sedan började filmerna, och jag såg på Thor, vilken jag tyckte var rätt bra faktiskt.
Efter det så blev det Pirates of the Caribbean - On stranger tides, vilken jag såg på bio när den
hade premiär, men den var rolig att se igen. Sen såg jag halva Dude, where's my car? och sen
somnade jag och vaknade när den slutade. Då gick jag och var social med några vänner, och vid
strax efter klockan fem så gick jag och Erica för att lägga oss.

Sov till nio i morse, helt död.
Koma, men lyckades ändå få i mig tre mackor och oboy.. hur det nu gick till.
Lite städning, avslutning och sedan kom jag hem runt halv tolv.
Nu ska jag spela lite Sims och typ.. avlida. Kommer sova gott inatt.
Pussåkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0