Vampyrfilmer och dragkrokar

Ni får en mycket vacker mobilbild på den finaste 740:in i Kalmar (min svarta pärla alltså ♥)

Eh, jaaaa, ingen update igår riktigt, satt hemma och chillade, drog sen till Fiia vid nio, halv tio
tillsammans med Oscar för att ha lite filmkväll, vilket blev två vampyrfilmer och sen satt jag
och spelade Red Dead Redemption på Fiias Xbox till klockan halv fem på morgonen, hihihihi
Sen gick jag och la mig på hennes soffa och somnade rätt direkt efteråt.
Vaknade vid tio typ, gick upp halv elva, åt frukost och så hämtade Billy mig strax innan tolv.

Ner till verkstan och montera dragkroken på min bil och fixa lagget med dimljuset, så nu är
den hel och fin och fungerar precis som den ska, kanon! (Tack så jättemycket Billy!)
Nu är det bara pappersfixet kvar och sedan ska jag även skaffa en uppsättning med vinterdäck.
Får lägga till det på min "att-göra" lista som ska åtminstone vara halvt avklarad tills fredag.

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka att komma i säng i tid och inte tänka på att jag har
uppkörning imorgon, jag kommer dö och inte kunna sova på hela natten om jag ska tänka på det.
Heheeheh, men ja, duscha var det ja.
Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0