Onsdag och massa körande

Försov mig idag, så istället körde jag, inte övningskörde Alice och mamma till stallet,
körde till affären, mamma handlade, sedan åkte vi hem, jag körde mamma till jobbet
och tog bilen till sista lektionen. Värt. Lyssnade på Ronny & Ragge i bilen hela tiden.
Bra sällskap tycker jag. Speciellt när man var ensam i bilen.
Efter skolan körde jag hem Donna, sen plockade jag upp Johan och drog till verkstan.
Erica joinade och vi spelade basmusik tills batteriet i bilen dog, hehe.

När klockan var kvart i sju så körde jag till scouterna där vi hade möte nån timme innan
vi drog till donken, där fick jag agera chaufför åt hälften och Herman tog resten.
Och han tålde inte att jag låg före honom den stollen så han körde fel väg i rondellen,
som förvisso var tom, bara för att hinna före mig den jäkeln!

Jaja, åt på donken, sedan körde jag tillbaka Oscar till scoutgården för att sedan än en gång
ensam köra till Luma, sjungades i kör med Ronny & Ragge för att hämta upp mamma.
Kom hem, drack mjölk och nu sitter jag här.

Christoffer som för övrigt ska köra mig till Udden imorgon tyckte att jag skulle se ut såhär
när jag rullar in på bilprovningen på lördag, han trodde att bilen skulle få blankt papper då.
Mja... we'll see about that.. ;)
Nu ska jag sova.
Puss & hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0