Lite sjuk idag

Vaknade på morgonen och var alldeles kallsvettig och illamående.
Stackars Cilla fick gå ensam iväg till bussen.
Jag gick och la mig igen för att bli väckt runt ett tiden av mamma i telefon.
Gick inte upp förrän halv två och klädde på mig, gick till bussen och hade körlektion.
Trots att jag trodde att jag skulle dö på bussresan så gick ändå körlektionen bra.
Efter det så åt jag en pommes på Svettolgas (Sibylla) för att få nåt i magen och
samtidigt skydda mig från regnet. Gick bra det.
Mamma hämtade mig och väl hemma så klädde jag på mig massor med varma kläder.
Sedan har jag i stort sett bara suttit och drygat vid datorn.
Får se om jag kan vara med på idrotten imorgon, min hals känns som fint sandpapper.
Hoppas att om jag nu ska bli sjuk ska kunna hålla igen det tills efter måndag.
Vill inte ligga hemma med feber en viktig dag som den.
Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: ia

Åh ack så ruggigt..krya på dig!!

Kram,

Ia

2011-10-07 @ 15:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0