En bil mindre..

Fick gå upp rätt tidigt för en söndag och köra ner till verkstaden med mamma och Alice.
Billy anslöt sig också och vi fikade lite innan köparna kom.
Snabb och smidig affär, Alice fick sin lille bil såld och de prutade inte ens. Härligt!
Efter detta så åkte vi hem och då gjorde jag ingenting några timmar mer än att plugga
lite mer teori. Gick rätt bra. Hoppas att det går bra imorgon när det riktiga provet ska skrivas.

Fiia hörde av sig och frågade om jag ville hitta på något, så innan vi visste ordet av så satt vi i bilen
tillsammans med Hallon och körde på alla små landsvägar i hela Smedby, Förlösa och Läckeby typ.
Hälsade på hos Victor som fyllde 20 igår, vi var där halv fem och då hade han inte gått upp än.
Fick upp honom i alla fall, sen åkte vi tillbaka till Smedby där vi köpte Pizza som vi åt i verkstan
innan hon sedan körde hem mig, och efter det sedan så har jag inte hunnit göra så mycket.

Imorgon smäller det, nervös. Eller inte egentligen nervös, men jag är rädd för att misslyckas.
Visst det är inte hela världen, men jag vill inte misslyckas.
Jag vill klara både teorin och uppkörningen på första.
Snälla pappa, hjälp mig där du är nu att klara körkortet.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0