Effektiv måndag..?

Hade sovmorgon till 12.20, kom lite för sent för jag övningskörde dit +
att ingen av klockorna stämde överens, hehe.

Aja, historia hade jag, sedan blev det Subway med Cilla och Lilly, sen drog
Cilla till körskolan och jag drog vidare till Gina med Lilly.
Efter en stund drog Lilly och jag köpte kläder, hehehe.
Mötte upp Cilla igen och så gick hon till Apoteket medan jag gick till
Länsförsäkringar och var duktig och fixade försäkring på min bil samt kollade
upp hur många av de andra bilarna som hade någon slags försäkring.

Slöt åter upp med Cilla, gick en halvhjärtad runda på stan innan vi gick till våra
bussar och åkte åt olika håll.

Kom hem och var jätteduktig och skickade efter papper på fyra fordon.
Sedan gjorde jag det här:

Så nu så ska den bara besiktigas, och har jag tur så är den körbar till höstlovet!
Gillar livet lite just nu. Ska äta godis och chips för att fira att jag är så duktig.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0