Bilar som ska säljas

5 duetter, en PV, Tjorven, Limousinerna, Subban.

Anledningen till att vi säljer Limousinerna är för att vi redan har tillräckligt många bilar som vi har,
och dessutom så tror vi att det finns dem som uppskattar dem och vårdar dem bättre än vad vi kan.
Tjorven skulle säljas redan när pappa fortfarande var i livet, och Subban har ingen av oss körkorts
behörighet för att ens få köra släp med, dessutom behöver vi inte en sån stor bil.

Och ni som nu tror att vi gör oss av med alla bilar vi har så kan jag ju tillägga att jag kommer att stå
som ägare på Bettan, den gröne duetten, min volvo, två husvagnar, en snöskoter och ev. ett släp.
Alice kommer att stå som ägare på Buicken, men hon är inte myndig så hon får ju inte köra den.
Det är mest eftersom vi alltid sagt att Buicken skulle Alice ha efter pappa och jag likaså med Bettan.

Sedan har vi en minimotor, en Leipai (mini-HD) och min moped som också ska säljas.
Så, nu är det utrett.

Pussåkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0