30 Oktober 2011

Vaknade rätt okej, trött som ett as, men annars var det lungt.
Åt frukost, sedan åkte Mamma, Alice, Sandra och jag ner till verkstan.
Mötte upp Christoffer som skulle fixa mammas bil.
Sedan skjutsade vi Sandra till busshållplatsen efter en dryg timme som vi
spenderat med att dunka musik i bilen.
Mamma och Alice putsade på hästsläpet.

Efter några timmar och en tur runt Mekonomen så kom Billy ner också,
och efter ytterligare en stund så kom Melvin också.
Provstartade bilen som plötsligt gick på tre och inte fyra cylindrar.
Illa, måtte det bara vara ett eller två felande tändstift.
Kom hem från verkstan vid halv sju.

Åt kladdkaka, kollade på Malvinstudios livesändning, sedan satt jag och
målade klart hästen som jag jobbat med i snart två veckor.
Tidsåtgång: cirka fem timmar.
Har bara använt penslar som redan existerar samt datamus och inte ritplatta.
Slutresultat:

Med det säger jag: Godnatt :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0