3 Oktober

Teoriskrivningen misslyckades. 50/65 och man var godkänd från 52.
Det suger, men jaja, sånt är livet ibland.
Enda lektionen jag hade i skolan sedan var historia och då släppte
den psykiska stressen så jag typ sov på lektionen. Illa.
Efter skolan följde Erica med ner till verkstaden där vi fikade,
lyssnade på musik och faktiskt städade lite (Erica moppade och jag
dammade av mopederna)
Sedan var jag också duktig och ringde Transportstyrelsen om lite
fordonsuppgifter, så nu är det löst också, härligt!
Så förhoppningsvis kan jag få lite papper på två duetter och sen håller
vi tummar och tår över att de försvinner från baksidan rätt fort så att man
slipper ha dåligt samvete över att de bara står där till ingen nytta.
Pussåkram!

Ett fordon sålt, sex-åtta stycken kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0