27 Oktober 2011

Okej, skolan idag var chill.
Hände typ inget.
Kom hem, chillade.
Körde 240 och hämtade Alice i stallet.
Kände mig bonnig och mysig i min fleece-varseljacka.
Hem, byta om, åka till Udden.
Rida Laban, eller snarare åka.
Fick köra Christoffers 940 Turbo en liten bit på Udden-vägen,
hade kört hela vägen hem om det inte varit för att jag glömt
plånboken hemma med körkortsintyget. Hehe.

Kom hem, chillade.
Fick skatte-räkning på bilen. Fint.
Även ett brev från posten.
"Du är välkommen att hämta ditt nya körkort."
Ska göra det imorgon, naaaiz.

Imorgon äre mycket.
Ska fotografera på morgonen,
sen idrott, sen lunch, sen jaga en kamera
med diameter 72 och inte 77, så att närbildslinserna passar.
Sen ska jag hämta ut körkortet.
Sen vet jag inte vad som händer.
Kanske snor mammas bil och hänger på coop parkeringen tills
Lasergamet börjar vid åtta. Hehe. Ball jag skulle vara osv.

Besiktiga bilen på lördag, hoppas den går igenom, då blir jag glad.
Nu måste jag sova.
Pussågodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0