1 Oktober 2011

Idag så vaknade jag hemma hos Cilla strax innan klockan tio.
(Jag var med Erica hemma hos henne igår och sov över till idag,
pluggade körkortsteori, åt pizza, kollade på tv och mös. gött!)
Erica skulle hem, så jag fick åka med dem och blev avsläppt i verkstan.
Där var Billy i full fart med att fixa Karinas bil som hon hade kommit upp
med för att den skulle få lite service.

Farfar kom också och det blev fika.
Sen städade jag, Karina och farfar medan Billy fixade Karinas bil.
Efteråt så bjöd farfar oss alla på mat på Coop Forums restaurang.
Värsta lyxmaten med Kycklingfilé, klyftpotatis, vinsås och kokta grönsaker.

Efter det så åkte Karina och jag en vända till Hossmo och satte rosor
hos både farmor och pappa. Farmor fick orangea och pappa fick röda.
Efter det åkte vi ner till Aspö och fikade lite till allihopa.
Och efter någon timme till där så åkte vi hemåt.
Karina släppte av mig och stod och pratade om allt möjligt i nån timme
tillsammans med mamma, Alice och mig.

När hon sedan åkt så tvättade jag mammas bil och sedan mös jag på rummet
med ljus och godis samtidigt som jag gjorde lite teori.

Tudor på Aspö den 25 September 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0