Sista Oktober 2011

Jaaa-a, vad gjorde jag idag?
Först vaknade jag, sedan tog jag och körde till Mekonomen,
köpte glykol, tändstift och en söt, rosa bogserlina till bilen.
Vidare ner till verkstaden, mötte upp med Christoffer, han hjälpte
mig att byta kylare och tändstift i bilen så den gick rent i starten.
Hängde i och runt verkstaden hela dagen tillsammans med Christoffer. 

Hämtade mammas bil på kvällen och drog in till stan där jag mötte upp
Joelina, Donna och Sandra för en liten pubrunda på en måndag. (!?)
Jag var dock nykter, för jag hade bestämt mig för att agera chaufför.
Fick smita vid elva och köra hem mamma från jobbet, men sen kom jag tillbaka.

Hade riktigt trevligt och framåt halv två så skildes vi åt.
Joelina på cykel och vi andra i bilen.
Drog en runda runt donken och köpte lite mat innan vi drog vidare till Bergkvara för
att släppa av Sandra eftersom hon bor där.
Sedan blev det att köra tillbaka till Kalmar och släppa av Donna, och till sist köra hem
till mig och min varma, goa säng. Mysmysmys.
Såg ut såhär innan jag la mig:

Trött och sliten tjej, somnade rätt fort kan jag ju säga.
Pussåkram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0