Helgens påhitt i bilder

I fredags var jag i skolan, åkte sedan direkt till Emma och hennes katter, kollade på Avatar, åt alldeles
för mycket gott godis, körde runt med bilen och skedade i en 90 cm bred säng. Hehe.

Lördagen så åkte jag hem från Emmaboda runt fyra, efter att ha ätit frukost som egentligen var lunch
hemma hos Emmas pappa. Och sedan plinkat gitarr och glott på tv lite till.

Kom hem, var hemma kanske 1½ timme, raggade sedan upp Majja och Johan och drog först till Aspö,
sedan ner till verkstan med pizza, Markus och hans kompis Johan anslöt sig, och sedan drog vi alla
först till Aspö igen och sedan till parkeringen där vi var rätt tidigt, och sedan anslöt sig även Christoffer.

Efter några timmar droppade folket av, och Majja och jag cruisade runt i stan och sedan till IKEA där
folket sladdade som tusan. Måste lära mig jag med. Var där kanske en timme, tog sedan bilen till
Söderåkra och Torsås med Majja och hon delade med sig av sin historia.
sig av lite historia. Åkte hem igen. Var hemma vid fyra.

Söndagen har bestått av: Sömn, till ett typ. Sedan har inget mer hänt förutom att jag suttit här,
och sen tog jag bilen till CityGross och köpte godsaker, kollade på livesändning och nu ska jag sova.
Tror jag i alla fall. Kommer nog inte somna förrän halv ett, standard.
Börjar vid tio imorgon. Som vanligt.

Puss och hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: ia

Bra att du håller hastighetsbegränsningen - åtminstone tillräckligt länge för att hinna ta en bild! Klick!

Juuuul!

Kram,

Ia

2011-12-07 @ 11:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0