Torsdag och triatlon!

Idag så hade jag sovmorgon till typ.. halv tolv?
Sedan var det till simhallen och ha genomgång för triatlon,
vi hade idrottsdag och man måste göra en aktivitet då, triatlon gav mest poäng.
Man skulle först simma 500 m i simhallen, sedan cykla till rinkabyholm och vidare
till Stensö där man sedan skulle springa 2,5 kilometer.

Jomen tjena, jag klarade simningen, fick sätta upp mitt dyngsura hår i en boll på huvudet,
cykla med dumma vindar till rinkabyholm och bara konstatera att konditionen inte är densamma
som för fyra månader sedan. Efter det så skulle vi springa när vi kom till Stensö.
Höhö, Cilla  och jag gick hela sträckan förutom sista 150 meterna.

Efter detta så cyklade vi (alltså Erica, Cilla och jag) till Maggaplan där vi köpte cola,
sedan lämnade Erica sin cykel och packning på sin pappas jobb, sedan drog vi vidare
till Arendalsgatan där vi satt och chillade i soffan, drack cola och lyssnade på Baseballs i surroundet.

Cilla stack efter en stund, och efter en timme så drog jag och Erica till donken istället, vi var hungriga.
Satt där någon timme och hade roligt. Gick en sväng på TDR och jag köpte ett fint halsband med mitt
stjärntecken innan vi gick vidare in på Lindex och Maxi.
Sedan blev Erica hämtad, och jag cyklade hem så sakta.
Kom hem, gjorde inget vettigt. Tittade på youtubeklipp och bestämde mig sedan för att ta ur
bollen på huvudet som suttit sedan simhallen, alltså klockan ett på eftermiddagen.
Mongobildspel på gång!
Pussåkram!

Tog ur hårsnodden och frisyren var fortfarande densamma..
.. Lite fluffigare kanske ;)

Troll!
Fast det såg bättre ut när jag gått igenom det med fingrarna ;)
Och så avslutar vi med en mongobild för att återställa galenskapsbalansen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0