Söndag med dressyrtävling, powernap, fölisar och hemfärd.

Gick upp pisstidigt idag, typ halv sju.
Körde från Torpa till Traryd utan att somna, woop, woop!
Blev hämtade av Elin i Traryd varpå jag halvsov i bilen hela vägen till tävlingen.
DÄR somnade jag i bilen till klockan nio.
Kom ut precis lagom för att ta kort på Elin i hennes dressyrklass.
Efter några timmar till åkte vi hem, och jag körde från Traryd till Torpa.
Gullade med fölisar, åt och packade så smått.
Kollade på elitloppet på tv, riktigt spännande!
Körde sedan med hästtransporten från Torpa till Stackarp där vi lämnade
transporten hos Håkan och vi fortsatte färden mot Älmhult.
Kom fram, tog ut mina biljetter och körde lite till innan tåget kom.
Sa hejdå till Karina, hoppade på tåget och var liksom i vänteläge i två timmar.
Kom fram i Kalmar, mötte upp mamma, kom hem, sov. Typ.
Liten bildbomb följer:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0