Måndag på Arendalsgatan

Work, work, work!
Ja, tog och frånvaroanmälde mig i skolan för att först ha körlektion,
sedan åkte jag bussen till tegelviken och hjälpa mamma att städa
på arendalsgatan. Karina kom vid tiotiden och sedan kom även Billy
och hämtade den gröna duetten. Så i stort sett tömde vi hela källaren.
Mycket gjort på runt tolv timmar, men bra blir det.
Ni får lite bilder från annonsen (www.svenskfast.se)
Allting ser helt neutralt och lite udda ut, men så är det ju när man tömmer
och slänger och städar överallt. Fint är det i alla fall.
Körde till och från Elverslösa sedan också, det gick bra.
Pussåkram!


Kommentarer
Postat av: Liz

haha, jag tror aldrig jag har sett golvet i ditt/ert gamla rum xD

2011-05-25 @ 12:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0