Fredag och Fast Five

Mjaaaa, idag var det skolan som vanligt, efter skolan så mötte jag upp Sandra,
och så åt hon, jag, Erica och Liam på Cayenne innan vi gick för att hämta Sandras och
min biljett till Fast Five. Sedan strosade vi runt på Baronen till strax innan filmen började.
Fast Five var AWESOME, inte riktigt samma stuk som de tidigare filmerna, mer action.
MEN DEN VAR SÅ HIMLA BRA!!
Se den, jag rekommenderar den starkt!
Sandra åkte hem till Bergkvara, jag, Erica och Liam åkte hem till mitt, där vi nästan direkt
gick till konsum och köpte onyttigheter. Sedan tjockade vi oss hela kvällen, och den avslutades
med akustiskt gitarr och Zuper Zebran på dvd, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0