Fredag med Nationellt prov, Lajv och tokigheter på donken.

Skolan, NP i engelska på förmiddagen, sen hål i en timme innan Erica, Cilla och jag
drog till Subway och åt. Fick då samtal av Henke att min fotolektion var inställd, sweet!
Alltså så hade jag ingen mer skola, och mötte Johan och Nisse på bussen hem.
Sprang en runda på stan med dem och tog sedan Ölandsbussen med dem, men hoppade
av i Hansa City och brände pengar, aj, aj, aj! Fick hem två par bikertights och en snygg
stickad tröja från BikBok med lappar för armbågarna. Hem en vända och sedan göra mig
iordning för lajv! Tog min fina räsercykel dit, och det var riktigt kul på lajvet till sist.
Fick många kommentarer när det var slut för min rumpa såg tydligen bra ut i de vita ridbyxorna
som jag hade på mig, hihi. Efter att vi lajvat klart kom sedan Majja och vi stack till donken
tillsammans med Oscar. Vi åt, och sedan dissade Oscar oss, men det gjorde inget, vi var coola
och hittade på massa bus och pratade på gotländsk/värmländska. Haha, galna!
Kom hem halv fyra på morgonen, men det var det värt, lätt!

Min karaktär Delia Oknebäck (f.d Charleston), framgångsrik galopphästuppfödare.
tröjan jag köpte på BikBok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0