En söndag med fönsterputsande, torpdrömmar och jösses jävlar!

Dagen börjades med en lång sovmorgon, klev upp runt tolv kanske.
Fastnade vid datorn som vanligt och gjorde ingenting vettigt.
Mamma kom hem vid tvåtiden och jag följde sedan med henne till Arendalsgatan
för lite fönsterputsande och home stageing. Spenderade två timmar där med att
putsa sovrumsfönsterna, flytta runt dekorationer och dammsuga.
Hade nåt gammalt medel från stenåldern som mamma hittat i någon låda i skrubben,
och det funkade jättebra! När vi klev ur bilen så råglodde jag på fönsterna, så klara
har de inte varit på.. ja.. aldrig under mina 18 år!

När vi inte orkade mer där så åkte vi till Netto och köpte godis och läsk.
På vägen hem så var det en XC90 som typ styrde mot oss på ett smalt ställe
vid Norrliden, såg nästan ut som han siktade på oss, mamma blev rädd och utbrast
"JÖSSES JÄVLAR!" Haha, jag trodde jag skulle dö, har aldrig hört det uttrycket tidigare!
Sedan låg mamma och jag dubbelvikta av skratt resten av vägen hem.
Shit vilken kass humor jag (läs: vi) har :D ♥

När jag kom hem så drack jag en av mina colaburkar som jag köpt på Netto och såg
att den hade ett häftigt 50-tals motiv på, gillagilla! :D
Sedan har jag inte gjort så mycket mer än att sitta vid datorn och drömma mig bort
på mäklarsidor där de säljer torp mitt ute i skogen med någon hektar mark. Så underbart!
Jag sa det på facebook, och jag säger det igen. "En karl, ett körkort och en ekonomi som håller,
sen flyttar jag till ett torp ute i skogen efter studenten."

Nu blir det en liten bildbomb! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0