2 Maj & Fika på stan med Erica och FiiA

Skola först, sedan efter skolan så gick jag in på stan med FiiA och Erica.
Fikade på Kullzénska och allt var bara najs helt enkelt.
Shoppade även ett par shorts med hög midja och två tröjor, så nu är
min önskelista nästan komplett :)
Efter det så skulle vi kolla upp vart Fonus låg, men det hade stängt när vi
kom dit, så det sket sig.
(Eftersom detta är ett efterskrivet inlägg så har jag hunnit shoppa ytterligare,
men detta är också bockat för bara för att jag inte orkade göra fler bilder)

Linnena är tyvärr utgående, men får se om jag hittar något av dem någonstans.
Skorna vore också kul att ha.. samtidigt så har jag ganska många skor.. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0