Tisdag, och hål i örat.

Idag var jag i skolan tidigt och blev fotad av Erica i studion för hennes färguppgift.
Efter det så satt jag och tittade på när resten i klassen hade gympa, jag har blivit
så dunderförkyld som jag inte har varit på riktigt länge, uscha.
Skolan flöt på, och när jag sedan slutade så smet jag iväg till Jenny och mötte upp
FiiA, sedan kom Erica och vi vandrade in till Zappa och satte oss och åt.
Efter det så fick jag en tidig födelsedagspresent av Cilla och Erica,
nämligen ett hål uppe i brosket på vänster öra! Var sjukt nervös, för trodde det skulle
göra skit ont, men jag hann typ inte ens reagera (hon hade en tång som liksom klämde
igenom smycket, och jag var inte beredd så jag missade helt att känna smärta)
Min kommentar var liksom "...... Aj?" Sedan fick jag ju massa sånadär skötselråd och sånt.

Efter allt det så gick vi en runda på stan och tittade på massa snygga smycken på gina,
och sedan på balla kläder på NewYorker. Hittade kläder till min karaktär, men ville inte
lägga 300 spänn på en klänning, så dissade den tillslut. Dreglade även över två par riktigt
snygga skor, men jag ska försöka hålla i pengarna lite, så hoppas de finns kvar nästa gång.
Sedan skulle FiiA med bussen, då satte Erica och jag oss på donken och jag åt glass.
Sen var mamma jättesnäll och körde hem Erica för hon kunde hämta mig, och Ericas buss
gick typ en och en halv timme efter det ändå. Det var snällt av henne :)

Kom hem, satt vid datorn och sedan somnade jag efter en himla massa hostande och snytande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0