TÅÅÅÅRSCHDAAAG!

Dagen spenderades först i skolan hela dagen (omg!)
Men det känns faktiskt som att jag kommit ur en svacka,
nu blir det skola, skola, skola! (och lite roligheter såklart!)
Fotolektion, Multimedia och en Ljudlektion utan lärare.

Efter lektionen så gick jag och Erica in till stan där vi gick en runda
på Humanbridge och jag kom över en klänning som min karaktär kan ha.
Efter det så vandrade vi vidare till donken där vi käkade, och sen efter det
tog vi bussen hem till mig.
Väl framme satte jag igång med att rensa min garderob.
Erica fick sitta och vara sträng, för jag satt bara och sa "ja, men det kan ju..
vara bra att ha.. någon gång.."

Tror allvarligt att jag kastade ut halva min garderob, men det är ju nyttigt ibland! ;)
Så nu kan man faktiskt se golvet på rummet.
Erica åkte hem strax innan åtta, och jag plockade in i garderoben innan jag
till slut hamnade här. 

Bilder från rensningen följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0