Onsdagen i korthet (eller inte)..

Ledig från skolan, utvecklingssamtals dag.
Hade mitt utvecklingssamtal, och det var bra.
Var sedan med mamma på Hööks och Lidl och sen åkte vi hem.
Vid två-tiden åkte vi och hämtade Alice i skolan, sen släppte mamma
av oss inne i stan, för vi skulle ha möte med Svante (boupptäckningsmannen).
Trodde mötet skulle ta typ en timme, men det blev nästan två timmar, hehe!
Men vi fick svar på många frågor, och det var skönt.

Möta upp med Oscar inne på stan, käka på Zappa och fick sedan powerwalka
till Banan där vi skulle spela Lasergame med scouterna.
Sjukt kul! Jag, Lars, FiiA, Oscar och Markus var på ett lag, och vi var awesome.
FiiA och jag sprang runt med glowsticks och lyste som fan, och skjöt vi inte så stod
vi och dansade eller skrek slagord och hejaramsor. Trevligt, trevligt.
Det andra laget var Magnus, Björn, Sixten och Johan, och de vann med typ 150 poäng.

Efter Lasergamet så gick jag, FiiA, Oscar och Markus hem till pappas och så satt vi där
och lyssnade på musik och Oscar och jag dansade lite bugg, det var trevligt.
Efter någon timme så kom mamma och Alice och hämtade mig och de andra gick
till sina ställen, alltså till bussar eller hem.

Kom hem, diskuterade massor med mamma från mötet med Svante, och det kändes
faktiskt som att vi kom någonvart i våra beslut. Härligt!


En mycket allvarlig Lollo innan mötet med Svante.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0