Morgonfrillan in my <3

Så jäääääääla snygg!
(så blir det när man somnar med håret i en boll, tro mig, jag vet.)

Mjao, var inte i skolan idag, orkade helt enkelt inte.
Sov länge och sedan vid halv tre-tiden var det iväg till vårdcentralen för sista Gardasil sprutan!
Gick bra, gjorde ont precis när hon injicerade det, men efter det hade jag inte ont mer.
Alice däremot klagade ganska länge.

Blev avsläppt på Jenny för att hjälpa FiiA med hennes filmprojekt. Jag hade en roll och kunde
inte direkt bara säga "nä, har varit hemma idag". Då hade hon kölhalat mig ^^
Gick bra med inspelningen, efteråt satt vi en drös och hade riktigt mysigt.
Sen när det började bli sent (typ sådär klockan sju) så fick jag skjuts av Peter hem, han fick
agera taxi eftersom FiiA, Robin och Heiding skulle åt samma håll med ^^
När jag kommit hem så satte jag mig och drack te och åt scones.
Sen fastnade jag vid datorn as usual.
Nu är klockan mycket.
Natti! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0