Lördag

Sov länge.
Blev väckt av FiiA vid tiotiden, trevligt!
Åt frukost, satte oss vid datorn en stund.
Jag spelade gitarr och hon chattade med folk på msn.
Sedan vid tvåtiden så skulle FiiA ta bussen hem,
så jag följde henne till busshållplatsen.
Kom hem igen, städade lite, satt vid datorn lite.

Vi skulle ha lite besök av låtsaskusinerna, så Danne började
förfesta lite innan de kom. Han blir sådär rolig men lätt jobbig.
Alice kom upp och slängde till mig en 5% öl, från Danne.
Man tackar, man tackar!

Nu har "kusinerna" varit här en stund, och som vanligt är det trevligt!
God mat (grillade karréskivor!) och gott umgänge!
Jag är bättre i halsen idag, men jag är fortfarande jätte manlig i tonen,
värsta målbrottet! Gillas inte!
Nu ska jag ner och vara lite social igen.
Pussåkram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0