Fredagen i allmänhet...

Fick sovmorgon, nice!
Satt hemma och spelade gitarr och lite sånt för att fördriva tiden.
Kom till skolan strax innan 12.20, sen hade jag fotolektion till
klockan två. Efter det gick jag till Jenny och mötte upp Oscar och
vi gick gemensamt till Cayenne för jag var hungrig.
Sedan satt vi där och pratade massor, och han berättade om sina
äventyr i rollspel och liknande, trevligt!
Sedan vid fyra-tiden kom mamma och plockade upp mig och
så åkte vi hem där jag köttade lite fingrar i gitarrspelandet än en gång.
Sedan har jag inte gjort så mycket mer.
Nu är klockan tolv, funderar på att lägga mig tidigt.
Eller ja, tidigare än vanligt ^^

Bjuder på mupp-bilder >:D
Före skolan:

Efter skolan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0