Fredag!

Var i skolan lagom till fotolektionen, var så pass bra att
jag faktiskt kunde prata lite i alla fall, så jag pallrade mig iväg.
Sen har vi en genomgång, och får en uppgift som jag verkligen inte orkade
göra den lektionen, vi har liksom en vecka på oss.
Nä, gick till Jenny med Erica istället och träffade FiiA, Dukan, Hattis och Ritsu.
Sen följde jag med FiiA hem till henne, och där så chillade vi väl ganska bra.

Efter det så skulle FiiA övningsköra in till stan, så jag satt bak tillsammans med
hennes bror Robin, och hennes mamma satt framme bredvid henne och instruerade.

Vi kom in till stan, väntade på FiiAs mamma utanför Media Markt, sen blev det att
köra direkt till Skälby så att vi skulle komma i tid till lajvet. Najs, najs.
Eftersom att jag knappt kunde prata så blev jag inte så aktiv, men jag hade kul ändå.

Efter lajvet så körde snälla Peter mig, FiiA och Heiding först till 7eleven, efter det så käkade
allihopa på donken, och sen körde han oss in till stan där vi skulle av och göra min första
krogrunda! Var lite läskigt faktiskt, men sedan släppte det och det var riktigt najs.
Var helt hyper i början när vi kom in (runt tolv tiden), så jag började med en starköl
på KM, sedan när det stängde så rörde vi oss till The Rock där FiiA och jag delade på en
Rom&Cola, gott! Sedan gick vi till bussen, då var klockan två.

Kom hem vid fem i halv tre, satt vid datorn till fyra.
En lyckad kväll, helt klart!
Nattipussar från oss båda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0