FREDAG! & LÖRDAG!

Okej, dagen började med sovmorgon, för jag orkade helt enkelt inte.
Kom till skolan lagom till sista lektionen, vilket var foto.
Gjorde fotouppgifterna, sedan efter skolan slog jag mig ihop med
Cilla och Erica, och vi gick till Maxi för att köpa livsmedel till kvällen/lördagen.
GICK hela vägen hem till pappas, och väl där satte vi oss och åt lite för att sedan
skruva upp alla elementen och sedan kolla på tv.

När det gått någon timme så övergick vi till att lyssna på musik och mima och dansa
som riktiga idioter, jag undrar vad grannarna tänkte ifall de såg (och hörde?) oss!
Surroundljudet gick för fullt, härligt! Basen ekade i hela huset, och jag tror nog att
den hördes hela vägen ut i kvarteret ;)
Efter en stunds sjungade och dansande övergick vi till att se två av de fyra filmerna
i Fast and Furious serien, sjukt najs med surroundljudet även där!
Sen var klockan typ ett, halv två, och då bestämde vi oss för att gå en promenad.

Vi gick till Falkenbergsskolan och tittade på allting och drog våra minnen för Erica.
På väg hemåt sedan förföljde en katt oss genom flera kvarter, även om vi försökte
skrämma bort den så fortsatte den följa efter oss! Creepy-kisse!

När vi kom tillbaka till Tegelviken området så var vi inte trötta än, så vi gick förbi
Sandra, över bron och till Maxi parkeringen. Där hittade vi en Lidl kundvagn som
Cilla ville åka i, så jag körde, Cilla satt i och Erica filmade.
Vi hittade en till kundvagn, så jag satte fast Cilla emellan vagnarna och körde båda, kul!
Sen bestämde vi oss för att kolla om Mc.Donalds var öppet, vilket det var!
Så vi satt på donken i någon timme och fjantade och åt cheeseburgare.

Till slut när klockan var typ tre, så gick vi sakta hemåt och bänkade oss i soffan för lite
Guitar Hero spelande, eller ja, Cilla och jag spelade, Erica tittade på. Efter det blev det
ännu en film, Jeff Dunham! Men då var vi så trötta, så det slutade med att vi dissade den
och så knödde vi alla ihop oss i pappas dubbelsäng för att sova, då var klockan halv 5
på morgonen, så vi hörde när brevbäraren var för att dela ut tidningen ;)

Jag däckade direkt, och vaknade sedan sist också. Typ klockan 11 halv 12 gick jag upp.
Åt frukost, tittade klart på Jeff Dunham, kollade cruising filmer, tittade på gamla kort,
sedan blev klockan tre på eftermiddagen och Cilla skulle iväg, så när hon stuckit så började
Erica och jag städa och fixa i ordning innan jag satte mig och körde tre låtar på Guitar Hero.
Efter det gick vi upp på övervåningen för att nyttja väggarna där till en fotoläxa i skolan.
Farfar kom förbi en sväng och ungefär i samma veva kom mamma för att hämta oss.

Släppte av Erica i stationen, sen åkte vi hem, och sedan jag kom hem har jag i stort sett
bara suttit vid datorn och gjort meningslösa saker.
Nu är klockan ganska mycket, funderar på refrängen nu faktiskt.
Ni får en bild från dagen.
Pussåkram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0