Efterbloggande - Onsdag

(Hehe, har liksom inte orkat uppdatera regelbundet på grund av förkylningen.)

Onsdagen spenderades i skolan, snorig och äcklig. Men Erica var glad att jag
var där, då hade hon någon att umgås med eftersom att Cilla var sjuk.

Efter skolan mötte Erica och jag upp med FiiA och vi gick en runda på stan
och sedan efter det gick vi till Thai Silk och käkade buffé. gott.

Erica fick skjuts hem, och FiiA och jag satte oss på bussen till scoutgården.
Trevligt, myes. Men jag tappade rösten, så den var inte mycket att ha tillslut.

Fick skjuts av Vickan hem, FiiA följde med så hon slapp vänta på bussen så länge.
Hon var i stort sett här och vände, så jag följde henne till bussen, och sen när jag
kom hem igen så gick jag och lade mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0