20 Mars i korthet.

Ja, idag var min födelsedag, och givetvis hade jag lyckats få feber efter den trevliga festen.
I och för sig så gick jag hem från scoutgården med Majja och Oscar (typ en mil) och i bara
min vårjacka, mitt i natten, är kanske inte en sådan jättebra kombo. Så jag antar att jag
får skylla mig själv en del. Kom inte i säng förrän klockan sex på morgonen heller, för då
orkade jag inte vara uppe med Oscar längre, så jag försökte så snällt som möjligt be honom
att gå så att jag fick sova, vilket han gjorde. Jag gick upp och däckade direkt.

Vaknade till och från av att jag var genomsvett, och sedan vaknade jag helt och hållet
vid klockan fem på eftermiddagen, mådde pyton, gick ner och tog tempen och hade visst
feber, kul! Mamma och Alice kom tillbaka från tävlingen och då fixade mamma alvedon
till mig eftersom jag var i stort sett handlingsförlamad. Öppnade lite presenter och sedan
gick jag upp på rummet igen och gömde mig.

Efter någon timme så mådde jag betydligt mycket bättre, så jag tycker ändå att min 18-års
dag har varit helt okej, man får väl ändå se tillbaka på festen och konstatera att den var en
riktigt lyckad sådan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0