Torsdag 30 Juni

Blev väckt av Erica, hon sov över om ni inte fattade det, hoho.
Drog mig i en halvtimme, sedan en halvtimme/timme i köket för att vakna.
Efter det så körde vi till Arendalsgatan, mamma, jag och Erica.
Där kom även Johan och hjälpte oss, och vi fick ut alla de stora jobbiga pjäserna,
vad skulle man göra utan starka pojkar?

Körde iväg det släpet till verkstaden, sedan tillbaka och fylla ett släp till innan
vi körde in till stan där jag var på ett kort möte med Fonus.
Släppte av några papper hos Svante och sedan styrde tillbaka till Arendalsgatan
där vi körde ytterligare två släp med möbler innan vi gav upp för dagen och åkte hem.
Då var vi trötta. Klockan var runt fyra, fem tror jag.
Halvsov framför tv:n, lite käk och sedan åkte Erica hem.

Nu sitter jag vid datorn som ni kanske märker, är trött och borde egentligen duschat,
men eftersom jag ska till huset imorgon igen och städa så spelar det ingen större roll.
Lyssnade på 3 doors down förut, och nu hamnade jag plötsligt på A-ha, fråga inte varför.
Ni får en fin bildserie från.. en kvart sedan kanske.. lekte med den i Picnik med färgerna.
Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0