Torsdag 16 Juni

Jaaaa, kom till skolan 8:10, mådde lite underligt, men så fick det vara.
Skrev en foto.. eller? äh, kommer inte ihåg. Hade fotolektion i alla fall.
NEJ NU KOMMER JAG IHÅG!

Vi hade avslutning på fotokursen idag så vi fikade med vetelängd och läsk,
trevlig frukost tyckte jag fastän att jag mådde lite illa.
Skrev en fotoquiz gjorde vi också, och det gick ju bra.

Efter det hade vi en musiktävling där jag typ tog hem allting..? Elit typ.
Tog Ebba Gröns låt 800 grader på introt som bara är massa oväsen typ,
är inte ens melodiskt korrekt mot låten och ändå tog jag den.

Fick massa cred för min breda kunnighet mellan åren då musiken var väldigt
varierad. Allt från AC/DC till Veronica Maggio och Hoffmaestro.
Missade en Metallica låt för att det var en instrumentell cover. Dåligt av mig.

Sedan slutade lektionen och Erica försökte pränta in de olika epokerna i brittisk
litteratur i mitt sedan så bombade och lite hjärndöda huvud. Dumma alkohol.
Åt lunch och segade med papperna lite till.

Sedan drog vi iväg till Jenny för att gratulera FiiA på hennes student, det var roligt!
Man blev ju inte mindre pepp på att ta studenten nu liksom, hehe.

Efter det så satt vi i fiket och pluggade lite till då vi mötte Maria och vi bestämde
att jag kunde göra Engelska provet muntligt i stället, thank god.

Gjorde en fotoquiz till på resurscentrum innan jag hade nationella med Maria.
Lyckades efter en och en halv timme, när jag trängt bort allt som inte hade med
brittisk litteratur att göra, skrapa ihop till ett VG, glad tjej gick därifrån och fick sedan
skjuts av Erica och hennes syster Louise (fint namn det där) till körskolan där jag klockan
fem började min sista teorikurs som varade i en och en halv timme istället för två.

Hungrig som ett as väntade jag på en buss till Ljungbyholm i en halvtimme, och väl
framme hos FiiA avled jag nästan, fick i mig mat så att jag klarade mig, sedan var jag mest
icke-estetig och frös. Åkte hem vid halv elva, eller snarare övningskörde hela vägen från
Ljungbyholm, gick kalasbra. Fint som snus.

Ni får en bild på student-tjejen från efter utspringandet!
(hon kommer säkert kötta mig, men det får vara så då :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0