Tisdag 21 Juni

Upp snortidigt och köra bil på körskolan i två timmar. Död.
Däremot blev jag en klad hest när min lärare sa att jag förmodligen
bara behövde två, tre lektioner till, sedan är jag klar för uppkörning!
Nu är det bara den där jävla teorin som ska på plats med, bläää!

Kom hem efter lite teoriplugg, det var kul i typ tjugo minuter av de sextio jag satt.
Väl hemma dårå så avled jag i soffan framför meningslösa tv-program som typ..
project runway.. ellernåt. Sedan åkte vi in till stan och hade möte med Svante,
efter det gick vi en runda på stan, mamma, alice och jag. Mysigt.

Sedan hade jag fått köra in till stan, så jag körde även därifrån, det gick bra!
Bilen dog för mig två gånger, så jag blev lite arg, men resten gick bra ;)
Kom hem igen, dog framför datorn, gjorde inget vettigt.
Åt middag, sedan satt man vid datorn en stund till.
Efter det åkte vi till Arendalsgatan och klippte gräs samt plockade på oss
saker som ska till tippen. Slutspurt nu eftersom huset är sålt, heja, heja!

När vi kom hem igen så gick jag till konsum och köpte onyttigheter, typ.. choklad.
Sedan efter en stund till vid datorn så bestämde jag mig för att förnya musiken i mobilen.
Vad gör man då? Jo, man plockar på sig alla skivor man hittar och rippar till datorn!
Håller fortfarande på med det, men borde sova så snart som möjligt, äventyr imorgon!

Ni får lite bilder från dagen.
Puss! ♥


Ett riktigt tufft tyg inne på Metra, hade inte sagt nej till att ha dem i mitt fönster :)

Alice fina klippning... gångar överallt..

Mamma tog över en stund, hon var mer kompis med gräsklipparen.

Alice ser... stolt ut..? Japp, tror det är hennes självgoda grimas.

Hade inget minne av att vi hade sånahär fina rosor på baksidan, typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0