Tisdaag och framsteg på körskolan!

Upp tidigt och köra en körlektion, gick bra!
Sedan skulle jag göra teori i en timme, men då hade min
lärare fått återbud, så det blev en dubbellektion!
Och det var ju kanonbra, blev godkänd på stadskörningen,
körde runt hela kalmar och hon satt lugnt bredvid även när
jag fick mina ryck över folk som inte blinkade. ;)
Imorgon blir det en timme med motorväg, pepp!

Idrott, jag dog nästan av värmeslag.
Lunch följt av svenskaprov som gick helt okej.
Sedan K-ramp, den spenderades på Jenny och intervju med Oscar.
Sedan drog jag in till stan med Hattis och Erica där vi först var
på Erikshjälpen med Hattis, sedan på Gina en vända och sist på Donken
innan Erica stack hem och Hattis och jag gick till Åhléns innan de stängde.
Sedan skildes även vi och jag satt och njöt av regnet som långsamt började falla.

Hoppade av bussen och gick sista biten i det stilla regnet, underbart!
Satte mig sedan hemma och läste lite i Veckorevyn innan jag hamnade här.
Tog även ur bollen på huvudet som jag haft sedan igår, fin bildserie på frisyren följer nedan.
Puss på er, nu ska jag duscha.


Ehe, lite annorlunda är jag nog, men det vore ju tråkigt om alla var likadana ;)

Kommentarer
Postat av: Liz

Det borde vara dödsstraff på att inte blinka!!! Jag får rycka på sådana alltså -_-

2011-06-08 @ 15:14:50
Postat av: Louise

Ellerhur! :o

2011-06-08 @ 23:34:09
URL: http://cerat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0