Onsdag 15 Juni (fortsättningen) & Fiesta!

Jaaa, när körskolan slutade vid halv fem ungefär så blev jag avsläppt vid Tegelviken, sicken lyx.
Stack hem till Donna, bytte om och gjorde mig fin (eller kanske snarare gjorde mig till?).
Simon var där också, roligt! Har inte sett honom på ett bra tag. Jävla Uppsala-bo.
Vi peppade musik och tillslut satte vi oss på baksidan där vi käkade god mat och då anslöt sig
Robin & Nellie till gruppen och åt med oss. Sedan drog Simon in till krogen och vi fortsatte
förfestandet med drinklekar och musikpeppande. Donna dokumenterade även med sin kamera,
och filmade allting, även inne på stan.

Klockan nio drog vi in till stan och då var Robin & Nellie redan rätt runda om fötterna.
Köade till Vallen, kom in tidigt, halv tio, hände inget, drog till KM vid elva, köpte drinkar
och jag blev rund om fötterna efter en sexa rom&cola, hade ätit för dåligt.
Träffade trevligt folk och tog emot komplimanger vilket man inte direkt är van vid, måste
varit sminket, Donnas Guns n' Roses tröja och skinnjackan som jag hade på mig. Metal.

Kände att jag inte riktigt hängde med i svängarna och blev hämtad vid tolv.
Kort kväll, men den var najs ändå. Trevligt att kunna fira Donna ute på krogen lite.
Puss på er, nu får ni några förfest-bilder!


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Vad snäll du är, tack :D

2011-06-19 @ 22:40:41
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0