Nationaldag med biltvätt, bad och svenskaplugg!

Vaknade vid niotiden för att dryga mig hemma tills Billy hämtade mig runt elva.
Ner till verkstaden där min lilla varma och smutsiga bil skulle få lite kärlek.
Hon hade laddat ur batteriet, men bara hon fick en gnista hoppade hon snällt igång.
In i tvätthallen och spolas av några gånger så hon fick svalna innan jag började med medel.
Under tiden så gjorde Billy lite saker på sin bil, typ som att byta bromsklossar fram.

Tog lite bilder på den gröna duetten också, skulle pillat med den, men tiden var för knapp.
Föressten någon som vet någon som har en 140 framvagn eller en spindel från en Amazon?
Tänkte byta trumbromsarna på duetten till skivbromsar, lite pålitligare.

I alla fall så var vi klara runt två tiden och då körde vi in till stan och hämtade Erica.
Väl hemma hos mig sedan så gjorde vi inte så mycket först.
Kollade lite youtubeklipp och fulade oss. Sedan stack Erica, jag och Alice till stranden.
Solade en stund innan vi hoppade i plurret, kallt, men efter en stund var det skönt.

Efter detta så gick Erica och jag till Konsum och köpte onyttigheter att smaska på medan
vi försökte att förstå oss på upplysningstiden. Prov på det imorgon, heja!
Nu ska jag stänga av och sova, har körlektion tidigt imorgon.
Orkar inte ens göra något åt mitt feta saltvattenhår. Bollen på huvudet får sitta tills imorgon,
först imorgon bitti får en paniklösning kommas på.
Shit vad mycket text, nu går jag härifrån.
Pussåkram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0