Måndag 20 Juni

En fruktansvärt händelselös dag, faktiskt.
Det ösregnade, sedan var det helt okej väder.
Sedan ösregnade det. Igen.
Och det höll på så i några timmar.
Jag satt bara vid datorn och chillade.

Efter några timmar så bestämde jag dock träff med Hattis
och gav mig tappert iväg ut i vädret, som precis när jag
kom utanför dörren fick nya krafter och jag blev...blöt.
Sedan satt jag i tjugo minuter och väntade på bussen i en
busskur som inte var tät, mysigt med regn i nacken ♥

När jag suttit där en stund kom Danne förbikörandes, han skulle
ner till Lindö.. tror jag. Han var i alla fall snäll och körde in mig till
stan så att jag äntligen kunde träffa Hattis.

Vi hade riktigt trevligt. Fönstershoppade och käkade sedan på Subway.
(Där vi även höll på att mörda ett gäng fjortisar som garvade så att ALLA
hörde det på hela jävla Subway, köttyxan kastad, skott i pannan. där, tyst, skönt.)
Okej, vi dödade dem inte på riktigt, men i både Hattis och mina drömmar hade
de tagit sina sista andetag, no joke.
Sprang sedan runt på Kvasten och glodde på allt och inget.
Köpte en as-ball ring på Glitter, bild på den kommer nedan.

Aanyway, gick runt på stan till strax efter sju, sedan gick Hattis hem, och jag
gick till Open Sun och stekte i en kvart, skönt när vädret är som det är.
Tog bussen hem där jag råkade lägga fram 15 kronor istället för en tia när
jag hoppade på, hade pengarna i handen och tänkte inte mig för riktigt.
I alla fall så sa jag "ett barn" och då fick jag en enkrona i handen.
Sen kom jag på att han inte skulle ha femman, men det blev nåt missförstånd,
så han fick den ändå. Skitsamma, men ändåå *snål smålänning, höhö*

Jappjapp, kom hem, drygade vid datorn oooooch inget mer.
Bilder på ringen nedan, pusspuss!

Aldrig en serie webcam-bilder utan en mongobild! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0