Lördagens busigheter!

Okej, klockan är bara fem, men jag har hunnit göra lite ändå.
Sov till tio och satt vid datorn en stund, sedan var jag ute och solade
i fyrtio minuter innan jag gick in och tog en sval dusch.
Satt en liten stund till vid datorn och efter det var det grillat med hela
familjen, trevligt, och många skratt! Snigelslem! ♥ (intern-skämt)
Fick mig en 3,5 öl till köttet också, sedan blev det en liten grogg som
fick följa med upp på rummet. Kosken-cola (85% cola)
Längre än så har inte dagen kommit, kanske sticker till konsum och köper
lite cider senare, vi får se :)
Bjuder på ett gulligt kollage från när jag skulle reda ut mitt hår efter duschen.
Tappar fruktansvärt mycket hår på senare tid, hoppas att det bara är en vitamin
brist eller att det är så tjockt att det släpper på grund av värmen.
Kan ju vara stress också iofs, men det låtsas vi inte om ^^
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

här är bilden i 1000px :) Dock inte bästa kameran som jag fotade med.. ;)



http://carlssonpataket.blogg.se/images/2011/cimg6520b_151080326.jpg

2011-06-04 @ 17:18:45
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0