Lördag 18 Juni

Sov bort nästan hela dagen.
När jag inte längre sov så satt jag vid datorn.
Var nere emellanåt och tog saker att äta.
Mot kvällen så drog mamma och danne till grannarna
för lite grannskaps-fest typ. Majja kom hit och Alice och hon
kollade på Åsa-Nisse Wälkom to Knohult, underbar film. ♥

Sedan mot kvällningen kom mamma och Danne tillbaka.
Danne var rund om fötterna och alla satt vid köksbordet och hade
det riktigt trevligt. Fick lite rom&cola och Danne försökte lura med mig
ut på krogen, men så pigg var jag inte på det. Även om han pröjsat.

Nä, satt vid datorn till sent, sedan somnade jag.
Nu får ni en liten bildserier med fina webcam bilder. Ni gillar't.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0