Fredag 17 Juni - SKOLAVSLUTNING!

Började med att försova mig till skolans sista dag, fint.
Kom tjugo minuter för sent, var med lite i en tävling,
kom delad förstaplats med mina fina argument, vackert.

Kollade lite på utomhus-samlingen, men gick in efter en liten
stund och började köa till matsalen, pannkakor och sylt, mums. ♥

Dock mådde jag jävligt illa efter det, men det försvann efter en stund.
Slutade skolan, fick med mig en jävla massa kamera saker hem.
Kom hem, sov någon timme och sedan kom Erica till mig, då åkte
vi med mamma direkt till Funkabo och hängde blommor runt halsen på Alice
eftersom hon slutade nian den lilla skiten. Hon är inte så liten längre nu.

Kom hem, mormor anlände, vi åt jordgubbar och glass och allt var fint.
Någon timme senare övningskörde jag in till stan med Mamma, Erica och Alice
för att hämta upp Liam och sedan köra till Rinkabyholm för att hälsa på Cilla
och hennes familj som skaffat sig en Boxer-valp som heter Bosse.

Gullade med honom, spelade tv-spel, gick till gatuköket tillsammans med
Erica och Liam och käkade Gyrostallrik, gick tillbaka, spelade ännu mer Tv-spel.
Efter någon timme var Erica och Liam tvungna att gå, och Cilla och jag spelade Sims istället.
När klockan var kvart i elva gick vi till bussen, som kom försent, nästan en halvtimme.
Kom in till stationen, fick vänta än en gång på en försenad buss, var hemma prick klockan
tolv och missade därför natt-taxan, vilket var awesome eftersom kort-automaterna inte
fungerade, så jag åkte gratis hela vägen.

Hemma, degade, duschade, sov.
Meningslös bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0