Trettonde Juli 2011

Vaknade vid tolv.
Kollade på Epic Movie med Johan, sedan hängde vi lite vid datorn.
Efter det kom Susanne och Sylve hem, då började jag dra mig mot
Hansa City. Där mötte jag upp mamma och så gick vi en runda på IKEA.
Hittade en del trevligheter där. Härligt.
Gick på CityGross, Bauhaus och Rusta med, letade efter fotoramar utan ram,
sånadär som bara har clips. Men det fanns ingenstans! Inte ens IKEA hade dem!
Morr.. nåväl, Coop har kanske det.

Kom hem sedan, gjorde massa körkortsteori så att jag hade 2/3 godkänt på fas A,
nu går det framåt vill jag lova! Härligt!
Sedan på kvällen fick jag en smärre chock och blev deppig, då kom Majja och
så var vi ute och gick mellan tolv och fyra på morgonen.
Mina vänner är världsbäst, jag mår så himla mycket bättre direkt.

Vi gick nästan till Lindsdal, sedan satt vi och kollade på motorvägen och pratade
med FiiA i telefon, bäst.
Satt i Kinnarps korsningen också, kom förbi en aschill snubbe som förmodligen varit
inne på stan och fått i sig lite alkohol, så jävla skön.
Vi satt i busskuren och han gick förbi.
Majja: Hej!
Killen: Tja! Fest eller? *går förbi*
Majja: Ja! Hos Mange!
Killen: *kommer tillbaka* Fest hos Mange! *dansar lite*
Vi: *garvar*
Killen: *går iväg igen*
Majja: Du är min bästa vän!
Killen: Du är min bästa vän också!
Majja: Jag älskar dig!
Killen: Jag älskar dig med!

Sedan garvade vi en stund och kom fram till att han var jävligt skön.
Han hann gå en bit, typ 200 meter, sedan skrek Majja till honom.

Majja: Då ses vi hemma hos mig imorgon då!
Killen: Vaaaa? *hör inte vad Majja skrek*
Majja: Preeeeeciiiiiiiiis!!
Killen: *stannar och står kvar länge innan han fortsätter gå*

Haha, så jäkla bra.

Sedan blev klockan pissmycket och jag liksom kände att jag ville hem och sova.
Majja försökte sig på en powernap på cykelvägen, hon var trött.
FiiA broderade och skrattade åt våra konversationer. Fint.

Ni får två fina mobilbilder från promenaden.
Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0