Tredje Juli

Vaknade med en katt vid namn Helga i fotänden, hon var evigt tacksam för att jag släppt
in henne mitt i natten typ ellernåtsånt. Andra bilden är vyn från sovrumsfönstret. Fint.
Sedan blev det en till egobild när håret var sådär fint som man önskar att det alltid kunde
vara. Hehe, nu låter jag som en hårgalning vilket är helt fel. Sista bilden är på Elin och
Qaramelle som dressyrtävlade i Falkenberg.. tror jag det var. ehe.

Hem och göra i stort sett ingenting. Sova tidigt, Falsterbo kommande dag.
Tror föressten att det var idag som vi spikade fönsterfoder och jag och mitt fina tålamod
hade en väldigt vacker diskussion med bräderna. Hehe, fick en planka på foten som jag
hade oskyddad i min sandal och jag svor fina ramsor.

Sen åt vi och kollade på tv innan vi gick och lade oss.
Eller ja, Karina somnade redan i soffan och jag la jordnötsringar i hennes ansikte, hihu.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0